2009-09-14 Port Antonio->Blue Lagoon->Winnifred Beach->Port Antonio

O 9 rano wypływamy łódką na rejs do Winnifred Beach, z postojami na Monkey Island i Blue Lagoon. Wyspa nie jest ciekawa, ale po drodze można zobaczyć drogie hotele oraz prywatne posiadłości, w których wypoczywają gwiazdy. Tu kręcono nie tylko Błękitną Lagunę, w której kąpiel to sama przyjemność ze względu na nieco zimniejszą wodę, ale także Koktajl z Tomem Cruise.

Zdjęcia z Winnifred Beach.

Natomiast najlepszą częścią naszej wycieczki była plaża Winnifred, z czyściutkim piaseczkiem i piękną turkusową wodą. Przez ponad pół dnia byliśmy na niej jedynymi plażowiczami. Było też kilku właścicieli plażowych sklepików, którzy jednak nam zupełnie nie przeszkadzali, Po południu przyjechało trochę miejscowych z rodzinami i to wszystko – żadnych turystów. Była to najbardziej autentyczna, nieodkryta plaża podczas całej naszej wyprawy po Jamajce. Wieczorem podjechaliśmy na targ do Port Antonio, kupiliśmy warzywa i owoce, które zjedliśmy na kolację.