2015-02-03 Pointe-A-Pitre, Guadeloupe

Dzisiaj wstajemy nieco później, bo nie wynajęliśmy samochodu. Zwiedzamy na pieszo główny plac i katedrę w Pointe-A-Pitre a potem jedziemy plażować na najsłynniejszej na wyspie plaży Ste Anne.

Targ przy plaży oraz kolorowe łódki

Trafiamy tam na przybrzeżny dzień targowy. Poza owocami i warzywami są także stoiska z artykułami pamiątkowymi dla turystów. Niestety poza naszym statkiem na wyspę przypłynął jeszcze jeden wielki statek, z którego wycieczki również przyjechały tu plażować.

Zdjęcia z plaży Ste Anne

Plaża podzielona jest na kilka sekcji, każda leży przy małej sztucznie utworzonej zatoczce. Piasek jest jasny i drobny. Na plaży rosną też palmy. W sumie to bardzo ładna plaża, jedna z lepszych jakie do tej pory widzieliśmy na rejsie, ale dość zatłoczona z powodu turystów ze statku.

Plażujemy 5 godzin (pod palmami można znaleźć cień w południe). Wracamy miejscowym autobusem do stolicy (podróż trwa ok. 30 min.). Idziemy jeszcze na zakupy i wracamy na statek.